Matu pieaudzēšana, slāvu matu pārdošana, matu pabiezināšana

Grozs

GARANTIJAS NOTEIKUMI


GARANTIJAS NOTEIKUMI

 

Salonā strādā profesionāļi un mēs sadarbojamies tikai ar uzticamiem pieaudzējamo matu ražotājiem, tādēļ patērētājām varam nodrošināt gan sava darba, gan pieaudzēto matu garantiju.

 

Garantija matu pieaudzēšanai (pakalpojums) ir spēkā 60 (sešdesmit) dienas no matu pieaudzēšanas brīža pie nosacījuma, ka tiek ievēroti visi norādījumi pareizai pieaudzēto matu kopšanai.

Garantija pieaudzētajiem matiem (prece) ir spēkā 14 (četrpadsmit) līdz 60 (sešdesmit) dienas no matu pārdošanas brīža pie nosacījuma, ka tiek ievēroti visi norādījumi pareizai pieaudzēto matu kopšanai.

 

Piedāvājot garantiju, Salons cita starpā ir vadījies arī pēc Latvijas Republikā spēkā esošā Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (tai skaitā, bet ne tikai 28.panta, kas nosaka patērētāja tiesības, ja viņam pārdota vai nodota lietošanā līguma noteikumiem neatbilstoša prece).

Pieaudzēto matu (pārdotās preces) garantijas noteikumi:

1. Garantija attiecas tikai uz matiem, kas tiek pārdoti par standarta cenu (bez norādes "akcija", "izpārdošana").

2. Sausi vai sašķelti matu gali, viegla loka, kuplums  nav ražošanas brāķis un par tiem nav piesakāmas pretenzijas garantijas ietvaros.

3. Garantija stājas spēkā dienā, kad mati tiek nopirkti (pirkuma kvītī vai pavadzīmē norādītais datums), un ir spēkā 14 (četrpadsmit) līdz 60 (sešdesmit) dienas (turpmāk tekstā Garantijas termiņš) atkarībā no izvēlēto matu veida/ražotāja.

4. Ja Garantijas termiņa laikā jums rodas pamatotas pretenzijas pret matu kvalitāti, jums nekavējoties ir jāveic šķietamo nekvalitatīvo matu foto vai video fiksācija, kā arī fotofiksācija Jūsu lietotajiem matu kopšanas līdzekļiem (ķemme, šampūns, balzams, maskas, eļļas, krāsas u.t.t.) mati jānoņem un kopā ar rakstisku pretenziju un darījumu apliecinošā dokumenta (pirkuma kvīts vai pavadzīme) apliecinātu kopiju ir jānosūta mums pārbaudei uz adresi __Omnivas pakomāts,  Avotu iela 17  saņēmēja tel. Nr  22040000

a. Garantijas ietvaros netiek veikta matu noņemšana un netiek atlīdzināti ne matu noņemšanas, ne sūtīšanas izmaksas.

5. Pretenzijai jābūt noformētai atbilstoši normatīvo aktu prasībām (skatīt Dokumentu juridiskā spēka likums) - norādīts jūsu vārds, uzvārds, personas kods, e-pasta adrese saziņai, uz jūsu vārda atvērtā bankas konta numurs, darījuma apliecinošā dokumenta datums un numurs, iespējami detalizēts pretenziju apraksts un lietoto matu kopšanas līdzekļu saraksts, norādīts pretenzijas sastādīšanas laiks un vieta, parakstīta pašrocīgi vai ar drošu elektronisko parakstu.

a. Lūgums ņemt vērā, ka elektroniskā saziņa nav iespējama uz bloķētiem e-pastu domēniem (mail.ruyandex.ru u.tml.) un maksājumi netiek veikti uz sankcionētu kredītiestāžu kontiem un uz Krievijas Federācijā vai Baltkrievijā atvērtajiem banku kontiem.

b. Tādas pretenzijas, kam nav juridiskā spēka (pašrocīgi neparakstītas, neparakstītas ar drošu elektronisko parakstu un nesatur laika zīmogu, nesatur jūsu identificējošo informāciju u.tml.), kā arī pretenzijas, kam nav pievienota darījumu apliecinošā dokumenta kopija un/vai šķietami nekvalitatīvie mati, tiek uzskatītas par neiesniegtām un netiek izskatītas.

c. Ja pretenzija, fotogrāfijas, video ieraksti, darījuma apliecinošā dokumenta kopija un mati tiek sūtīti atsevišķi, jums ir pienākums nodrošināt, lai tie būtu savstarpēji identificējami un saistāmi (piemēram, visos sūtījumos ir norādīts Jūsu vārds, uzvārds un darījuma veikšanas datums un numurs).

d. Fotogrāfijas un/vai video ieraksti jāsaglabā un jānosūta mums uz e-pasta adresi          hairsalon.helena@gmail.com

tā, lai tiktu nodrošināta arī to metadatu (uzņemšanas vieta un laiks) pārbaudes iespējamība. Uz minēto e-pasta adresi jānosūta arī pretenzija, ja tā tiek parakstīta ar drošu elektronisko parakstu.

6. Mēs veicam atsūtīto matu pārbaudi 5 (piecu) darba dienu laikā pēc to saņemšanas, ja ir saņemta visa nepieciešamā informācija.

a. Minētais pārbaudes termiņš tiek ieskaitīts Garantijas termiņā.

b. Papildus informācijas nepieciešamības gadījumā mēs jūs par to informēsim rakstiski uz Jūsu norādīto e-pasta adresi. Šādā gadījumā matu pārbaudes termiņš tiek skaitīts no dienas, kad no jums tiek saņemta papildus pieprasītā informācija.

7. Gadījumā, ja matu pārbaudes laikā tiek konstatēts, ka mati patiesi ir nekvalitatīvi, jo tie ir ražošanas brāķis, un jūs pretenziju pieteicāt bez vilcināšanās, mēs garantējam Jums iespēju 3 (trīs) darba dienu laikā pēc pārbaudes pabeigšanas  Jums tiks atmaksāta par matu iegādi  daļēja vai pilna samaksātā, naudas summa, 3 (trīs) darba dienu laikā pēc pārbaudes pabeigšanas pārskaitot to uz jūsu pretenzijā norādīto bankas kontu. Salons patur tiesības noteikt atmaksas lielumu pamatojoties uz matu nēsāšanas ilgumu un iegādes datumu. 

 Matu piegāde vai atkārtota pieaudzēšana garantijas ietvaros netiek veikta. Ja šādi pakalpojumi ir nepieciešami, tie ir apmaksājami papildus (tiek veikti uz jūsu rēķina).

b. Mati, kas atzīti par ražošanas brāķi, jums netiek atgriezti.

8. Gadījumā, ja matu pārbaudes laikā tiek konstatēts, ka mati nav ražošanas brāķis, bet jūsu pretenzijas ir radušās nepareizas vai nepienācīgas matu kopšanas ( nav izmantoti instrukcijā noradītā matu kopšanas kosmētika, mati ir tonētu un / vai krāsoti , tīšas darbības (raušana, pārmērīga karsēšana, mudžināšana u.t.t.) rezultātā, uz jūsu norādīto e-pasta adresi tiek nosūtīts garantijas atteikums un garantija tiek anulēta.

a. Jums ir tiesības saņemt jūsu matus mūsu salonā 10 (desmit) darba dienu laikā pēc atteikuma nosūtīšanas un nepieciešamības gadījumā strīds tiek risināts tiesā atbilstoši Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem. Ja mati netiek izņemti 10 (desmit) darba dienu laikā pēc atteikuma nosūtīšanas, tiks uzskatīts, ka jūs no tiem esat atteikusies un tie tiks iznīcināti.

9. Gadījumā, ja pretenzijas netiek pieteiktas nekavējoties un šķietami nekvalitatīvie mati tomēr tiek lietoti, tad vilcināšanās tiek uzskatīta par piekrišanu konkrēto matu lietošanai un iebildumu neesamībai pret šo matu kvalitāti.

10. Garantijas termiņš nav izmantojams, lai mainītu vienus izvēlētos matus pret citiem vai atteiktos no nepareizas izvēles (piemēram, izvēlēti zemākās kvalitātes mati, bet sagaidīta augstākās kvalitātes rādītāji).

11. Pēc Garantijas termiņa iesniegtās pretenzijas netiek izskatītas.

12. Garantija tiek sniegta tikai patērētājām – personām, kas matus iegādājas savām vajadzībām. Ja mati tiek iegādāti izmantošanai saimnieciskajā darbībā, komerciāliem mērķiem, kā arī ja matu iegādi veic komersants vai saimnieciskās darbības veicējs, garantijas noteikumi nav spēkā.

Matu pieaudzēšanas (sniegtā pakalpojuma) garantijas noteikumi:

1. Garantija attiecas tikai un vienīgi uz matiem, kas tiek iegādāti salonā "HELENA HAIR BOUTIQUE" 

2. Garantija nav spēkā, ja mēs pieaudzējam Jūsu atnestus matus.

3. Garantija stājas spēkā dienā, kad mati tiek pieaudzēti un pakalpojums ir pilnībā apmaksāts (pirkuma kvītī vai pavadzīmē norādītais datums), un ir spēkā 60 (sešdesmit) dienas (turpmāk tekstā Garantijas termiņš).

4. Mēs esam pārliecināti, ka mūsu sniegtais pakalpojums ir kvalitatīvs, tādēļ pretenziju iespējamība vērtējama kā maz ticama. Taču, ja tomēr garantijas termiņa laikā jums rodas pamatotas pretenzijas tieši pret matu pieaudzēšanu (šķietami bojājumi tieši pieaudzēšanas, kapsulēšanas, piešūšanas, līmlenšu vietā), jums nekavējoties ir jāveic šķietamo bojājumu foto vai video fiksācija, kā arī fotofiksācija Jūsu lietotajiem matu kopšanas līdzekļiem (ķemme, šampūns, balzams, maskas, eļļas, krāsas u.t.t.) un kopā ar rakstisku pretenziju un darījumu apliecinošā dokumenta (pirkuma kvīts vai pavadzīme) apliecinātu kopiju ir jānosūta informācija mums uz e-pasta adresi hairsalon.helena@gmail.com.

5. Pretenzijai jābūt noformētai atbilstoši normatīvo aktu prasībām (skatīt Dokumentu juridiskā spēka likums) - norādīts jūsu vārds, uzvārds, personas kods, e-pasta adrese saziņai, uz jūsu vārda atvērtā bankas konta numurs, darījuma apliecinošā dokumenta datums un numurs, iespējami detalizēts pretenziju apraksts un lietoto matu kopšanas līdzekļu saraksts, norādīts pretenzijas sastādīšanas laiks un vieta, parakstīta pašrocīgi vai ar drošu elektronisko parakstu.

a. Lūgums ņemt vērā, ka elektroniskā saziņa nav iespējama uz bloķētiem e-pastu domēniem (mail.ru, yandex.ru u.tml.) un maksājumi netiek veikti uz sankcionētu kredītiestāžu kontiem un uz Krievijas Federācijā vai Baltkrievijā atvērtajiem banku kontiem.

b. Tādas pretenzijas, kam nav juridiskā spēka (pašrocīgi neparakstītas, neparakstītas ar drošu elektronisko parakstu un nesatur laika zīmogu, nesatur jūsu identificējošo informāciju u.tml.), kā arī pretenzijas, kam nav pievienota darījumu apliecinošā dokumenta kopija, tiek uzskatītas par neiesniegtām un netiek izskatītas.

c. Fotogrāfijas un/vai video ieraksti jāsaglabā un jānosūta mums tā, lai tiktu nodrošināta arī to metadatu (uzņemšanas vieta un laiks) pārbaudes iespējamība.

6. Mēs veicam saņemtās informācijas pārbaudi 5 (piecu) darba dienu laikā pēc to saņemšanas, ja ir saņemta visa nepieciešamā informācija.

a. Minētais pārbaudes termiņš tiek ieskaitīts Garantijas termiņā.

b. Papildus informācijas nepieciešamības gadījumā mēs jūs par to informēsim rakstiski uz Jūsu norādīto e-pasta adresi. Šādā gadījumā matu pārbaudes termiņš tiek skaitīts no dienas, kad no jums tiek saņemta papildus pieprasītā informācija.

7. Gadījumā, ja pārbaudes laikā tiek konstatētas kaut mazākās šaubas par pakalpojuma kvalitāti un jūs pretenziju pieteicāt bez vilcināšanās, jums tiks nodrošināta pieaudzēto matu noņemšana un atkārtota to pašu matu pieaudzēšana bez maksas vai par samazinātu maksu, ņemot vērā faktu, cik ātri pēc matu pieaudzēšanas jūs pieteicāt savas pretenzijas. Jebkurā gadījumā pakalpojums tiks sniegts 30 (trīsdesmit) dienu laikā pēc pārbaudes pabeigšanas. Ja savas tiesības saņemt bezmaksas pakalpojumu vai pakalpojumu par samazinātu cenu noteiktajā termiņā neizmantosiet, tiks uzskatīts, ka jūs no šīm tiesībām esat atteikusies.

8. Gadījumā, ja pārbaudes laikā netiek konstatētas nekādas šaubas par sniegto pakalpojumu un tiek secināts, ka jūsu pretenzijas ir radušās nepareizas vai nepienācīgas matu kopšanas un/vai tīšas darbības (raušana, pārmērīga karsēšana, mudžināšana u.t.t.) rezultātā, uz jūsu norādīto e-pasta adresi tiek nosūtīts garantijas atteikums un garantija tiek anulēta.

9. Gadījumā, ja pretenzijas netiek pieteiktas nekavējoties un mati tiek lietoti, tad vilcināšanās tiek uzskatīta par iebildumu neesamību.

10. Pēc Garantijas termiņa iesniegtās pretenzijas netiek izskatītas.

11. Garantija tiek sniegta tikai patērētājām – personām, kas matus iegādājas savām vajadzībām. Ja mati tiek iegādāti izmantošanai saimnieciskajā darbībā, komerciāliem mērķiem, kā arī ja matu iegādi veic komersants vai saimnieciskās darbības veicējs, garantijas noteikumi nav spēkā.