Matu pieaudzēšana, slāvu matu pārdošana, matu pabiezināšana

Grozs

NOTEIKUMI - DISTANCES LīGUMS


DISTANCES LĪGUMS

Vitai Laicānei piederošā salona “HELENA” (turpmāk tekstā Salons) interneta veikals darbojas, pilnībā ievērojot Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 10.panta un 12.panta, kā arī Ministru kabineta noteikumu Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” prasības. Tas nozīmē, ka, ja Jūs izvēlēsieties iegādāties preci mūsu interneta veikalā, tiks uzskatīts, ka starp Vitai Laicānei piederošu salonu “HELENA” (turpmāk tekstā Salons) un Jums ir noslēgts distances līgums ar šādiem noteikumiem:

1. Pārdevējs - saimnieciskās darbības veicēja Vita Laicāne

kontaktadrese – salons “HELENA”, Avotu iela 22, Rīga, LV-1011

tālruņa numurs - +371 29262626

elektroniskā pasta adrese - hairsalon.helena@gmail.com

2. Pircējs – fiziska persona, kas Preci iegādājas savām vajadzībām un veic apmaksu par to.

3. Prece – Salona mājas lapā pieejamās preces, kuras Pircējs var pasūtīt un iegādāties, tai skaitā dažādu veidu mati un matu kopšanas līdzekļi. Preču attēliem ir ilustratīva un informatīva nozīme. Preču vai Preču iepakojuma fotogrāfija var atšķirties no reālā Preču vai Preču iepakojuma. Informācija par katru preci, tai skaitā par matu veidu, specifiku, krāsu, kopšanas noteikumiem un cenu, ir atrodama katras preces aprakstā.

4. Preces cena – cena euro valūtā ar ietvertu PVN (ja Pārdevējs ir reģistrēts PVN maksātāju reģistrā), kāda Pasūtījuma noformēšanas brīdī ir norādīta pie katras Preces vizuālā attēlojuma un Preces apraksta, un par kādu Pircējs ir tiesīgs iegādāties konkrēto Preci. Preces cenā nav iekļauta maksa par Preces piegādi vai maksa par Pircēja izdevumiem, kas tam rodas, pašam veicot Preces atgriešanu. Piegādes maksa tiek piemērota papildus Preču cenai, un Preču piegādes maksa ir atkarīga no Pircēja izvēlētā piegādes veida.

5. Pasūtījums – Pircēja tiešsaistē veikta Preču un to piegādes izvēle un apmaksa. Pasūtījums skaitās pilnībā pabeigts, kad Pircējs ir veicis samaksu par Pasūtījumā norādītajām Precēm.

6. Piegāde - piegāde tiek nodrošināta tikai Latvijas Republikas teritorijā un tikai izmantojot OMNIVA pakomātu tīklu. Pārdevējs nodrošina Preču izsūtīšanu 20 (divdesmit) dienu laikā pēc Preču apmaksas saņemšanas. Pārdevējs neuzņemas atbildību par kurjeru pakalpojumu vai citu ar piegādi saistīto pakalpojumu sniedzēju aizkavēšanos, piegādes kavējumiem, neatkarīgi no apstākļiem, kuru dēļ piegādes aizkavējums radies.

7. Pārdevēja tiesības un pienākumi:

7.1. Pārdevējs pārdod Preces, kuras ir noformētas atbilstoši normatīvajiem aktiem par preču iepakojumu un marķējumu.

7.2. Pārdevējam ir tiesības jebkurā brīdī mainīt Preču cenas. Preces Pircējam tiek pārdotas par cenām, kas ir norādītas interneta veikalā un ir spēkā Pasūtījuma pabeigšanas brīdī.

7.3. Pārdevējam ir tiesības jebkurā brīdī mainīt šos noteikumus. Grozījumi vai papildinājumi stājas spēkā dienā, kad tie ir publicēti. Pircējam tiek piemērota tā noteikumu redakcija, kas bija spēkā brīdī, kad Pircējs veica Pasūtījumu.

8. Pircēja tiesības un pienākumi:

8.1. Ja Pircējs nav iepazinies un/vai daļēji vai pilnīgi nepiekrīt noteikumiem, Pircējam nebūs iespējams veikt Preču pasūtījumu interneta veikalā. Ja Pircējs veic Pasūtījumu, ir uzskatāms, ka Pircējs ir iepazinies ar Distances līguma noteikumiem un pilnībā piekrīt tiem.

8.2. Pircējs par Pasūtījumu var norēķināties, tikai veicot priekšapmaksu.

8.3. Pircējam ir pienākums pirms Preču lietošanas uzmanīgi izlasīt uz Preces marķējuma vai Preces iepakojuma izvietoto informāciju, kā arī iepazīties ar Preces lietošanas instrukciju.

8.4. Ja Pircējs ir iegādājies nekvalitatīvu Preci, Pircējam konkrētās Preces garantijas termiņa laikā ir tiesības pieteikt Pārdevējam Patērētāja prasījumu saskaņā ar Garantijas noteikumiem un atgriežot nekvalitatīvo Preci pārbaudei.

8.5. Ja Pircējs nebūs ievērojis Preces lietošanas instrukciju vai atbilstošu informāciju uz iepakojuma, Pircējs zaudē Atteikuma tiesības, kā arī tiesības pieteikt Patērētāja prasījumu.

8.6. Pircējam ir zināms un saprotams, ka mati un matu kopšanas līdzekļi ir preces, kuras veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ (MK noteikumu Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” 22.5.punkts).

9. Atteikuma tiesības – Pircēja tiesības vienpusēji atkāpties no līguma un atgriezt nelietotas Preces bez jebkāda iemesla norādīšanas 14 (četrpadsmit) dienu laikā pēc Preces saņemšanas saskaņā ar šādu Atteikuma tiesību izmantošanas kārtību:

9.1. Atteikuma tiesības izmantojamas tikai nelietotām Precēm (Preces īpašību un veida noskaidrošanai un pārbaudei veicama, tiktāl, ciktāl to būtu iespējams izdarīt salonā uz vietas), bet, ja Preces ir mati un/vai matu kopšanas līdzekļi, - tikai neatvērtiem iepakojumiem;

9.2. Pircējs zaudē Atteikuma tiesības šādos gadījumos:

9.2.1. ja Pircējs ir atvēris iepakojumu Precēm, kuras veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ;

9.2.2. ja Preces ir lietotas;

9.2.3. citos gadījumos saskaņā ar Latvijas Republikas patērētāju tiesību aizsardzību regulējošo normatīvo aktu noteikumiem.

9.3. Distances līguma gadījumā tikai Pircējs ir atbildīgs par Preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu Atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Pircējam ir jāsaglabā Preces oriģinālais iepakojums, lai Prece netiktu ārēji mehāniski bojāta un pakļauta ārējo apstākļu nelabvēlīgai iedarbībai.

9.4. Par Atteikuma tiesību izmantošanu Pircējs paziņo Pārdevējam, aizpildot atteikuma veidlapu un nosūtot to Pārdevējam uz e-pasta adresi hairsalon.helena@gmail.com.

9.5. Pircēja pienākums ir bez kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā pēc atteikuma veidlapas nosūtīšanas Pārdevējam, atdot Pārdevējam Preces, nosūtot tās uz Omnivas pakomātu Avotu ielā 17, Rīgā, norādot saņēmēja telefona Nr. +371 22040000.

9.6. Pircējam pašam ir jāsedz ar Preču atpakaļ atdošanu un nosūtīšanu saistītās izmaksas. Atgrieztajām Precēm jābūt oriģinālā un nesabojātā iepakojumā un pilnā komplektācijā. Atdodot Preces, Pircējam jāpievieno pirkuma dokumenti (apliecinātas kopijas).

9.7. Pārdevējs atmaksā Pircējam no Pircēja saņemto maksājumu par Precēm, izņemot piegādes izmaksas, 14 (četrpadsmit) dienu laikā no dienas, kad Pārdevējs ir saņēmis no Pircēja aizpildītu atteikuma veidlapu un Preces, no kurām Pircējs atsakās. Pārdevējs minēto naudas summu atmaksā, izmantojot tāda paša veida maksāšanas līdzekli, kādu izmantoja Pircējs, t.i., ar pārskaitījumu uz Pircēja bankas norēķina kontu (maksājumi netiek veikti uz sankcionētu kredītiestāžu kontiem un uz Krievijas Federācijā vai Baltkrievijā atvērtajiem banku kontiem).

9.8. Pārdevējam ir tiesības aizturēt maksājumu līdz brīdim, kamēr nav saņēmis no Pircēja Preces, no kurām Pircējs vēlas atteikties, kā arī neveikt atmaksu, ja iestājas kāds no 8.6. punktā norādītajiem gadījumiem, kad Pircējs zaudē Atteikuma tiesības.

10. Apstiprinot Pasūtījumu, Pircējs ar to skaidri un nepārprotami apliecina, ka ir piekritis noslēgt un ir noslēdzis Distances līgumu saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzību regulējošo normatīvo aktu noteikumiem, ka viņš ir uzņēmies pildīt Distances līguma saistības, kā arī norāda, ka Pircējs ir rīcībspējīga fiziska persona, kura apzinās, ka tai ir nepieciešamie finanšu līdzekļi, lai apmaksātu pasūtītās Preces.

11. Distances līgums uzskatāms par noslēgtu no brīža, kad Pircējs, veicot Pasūtījumu interneta veikalā, ir sniedzis visu Pasūtījuma izpildei nepieciešamo informāciju un veicis pilnīgu Preču apmaksu (maksājumu ir apstiprinājusi Pircēja banka).

12. Distances līgums ir spēkā uz laiku, kamēr ir izpildāmas saistības, kas izriet no Distances līguma.

13. Visus strīdus, kas radīsies starp Pircēju un Pārdevēju vai saistībā ar Preču pirkumiem interneta veikalā, Puses centīsies risināt savstarpēju sarunu vai sarakstes veidā ar mērķi panākt abpusēji izdevīgu un pieņemamu risinājumu.

14. Ja strīdu neizdosies atrisināt sarunu vai sarakstes veidā, Puses strīdu risinās Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, Patērētāju strīdu risināšanas komisijā vai Latvijas Republikas tiesā pēc piekritības.

15. Distances līgums netiek uzskatīts par noslēgtu un šajā sadaļā minētie noteikumi, tai skaitā Atteikuma tiesības, neattiecas uz gadījumiem, ja preci iegādājaties uz vietas Salonā. Tādā gadījumā darbojas tikai un vienīgi Garantijas noteikumi.